Vart tog september vägen?

Söndag. Vi har redan kommit fram till söndag och andra oktober. jag begriper inte vart september tog vägen och är mer fövånad att det redan är söndag då jag int ehunnit med alls. Känns som tisdag 14 september. Inte Söndagen den andra oktober.
 Hursomhelst. Helgen är snart slut och att jobba helg har för engångs skull varit jävligt roligt! OCH det trots att jag försov mig idag i 45 min :S hua! Snacka om paniiiiiiiiiik på morgonen. Jag kan även tacka min lyckliga stjärna att det inte fanns några poliser som lurades i buskarna. För då, ja då hade mitt körkort ryckt idag.
 Ska snart ta och fira min söndag med lite färdig pizza, chips,kakor och godis och ett glas läsk :) Får väl se om man hittar en sån där halv dålig film man kan slö kolla på på tvn med! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0