Äntligen hemma!

Äntligen hemma efter en hemsk bilresa!
 Helgen spenderades hos morbror Janne med mamma,bernt (låtsaspappa), morbrosfru,morbror,två kusiner och en pojkvän till en utav kusinerna. sen 8 katter två råttor och ett marsvin. Puh vilken helg!
 På fredagen så blev det en väldigt sen middag och efter det så orkade nästan ingen utav oss vara uppe så det var bara sängen på en gång! Sen så blev det härliga lördag. varav kusinen och jag åkte iväg till Vimmerby för att handla på apoteket. Min medicin fanns dock inte :/ Så får i värsta fall åka till löwenströmska och apoteket där och köpa den. För där vet jag att de har den! 
 Efter inköpen var det bara att springa in på närmaste konditori och köpa kaffebröd. För här skulle det ju fikas! Vi åkte hem till yngsta storkusinen och hennes pojkvän och fikade och fick en liten lägenhets visning :) Det var en mycket fin liten tvåa de hade :) 
 Ja och därefter var jag så jävla korkad att följa med ut och fiska. Inget fiske spö hade jag så där satt jag och frös! nej usch, ska jag fiska någon mer gång vill jag ha ett eget fiske spö! Är man storstads tjej så är man haha.
 Så nu idag så tog det en jävla tid innan vi äntligen kom iväg. Sen blev det en mardrömslik upplevelse då vi fick åka runt halva nyköping och leta jetmack! Inte hittade vi någon så fick ringa mamma så vi kunde tanka.. Annars ahde vi fått gått hem. och mitt i allt ihopa bad jag kärring jäveln på 118 100 dra åt helvete! Eller kanske var det 118118?! :S För deras jävla uppgift är att guida oss människor och hitta folk som vi själva inte hittar elelr om vi inte har tillgång till nätet. Så säger jag var vi är och hon frågar då ja men vart är ni. ja men ahde jag förfan hittat vägen själv hade jag ju inte ringt.. usch nej! Sånt där klarar jag inte av och tänder på alla cylindrar. 
 Så nu är jag äntligen hemma! Och vägen är som en simbassäng. Ska man ut på motorvägen nu kan man lämna bilen hemma och ta med sig båten eller alternativt simfötterna istället! Tror det är mycket effektivare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0