hektiska vecka snart mot sitt slut :)

Veckan ahr bara sprungit förbi och nu är det redan fredag! Helgen är här i stortsätt och det känns som att jag allt för ofta jobbar helg :P För nu är det dags igen! ja, det är i sånna här lägen jag ibland skulle vilja ha en vanligt kontorsjobb och vara ledig helger :)
 Men ja, idag blir det att åka till kista och hämta min telefon som ÄNTLIGEN är tillbaka från lagning :D
Under veckan som gått har jag även hunnit med en hel del. Storstädat lägenheten. tvättat all tvätt och ja det behövdes! Igår färgade jag även håret och klippte :) Så nu är jag superduper nöjd! Vilket jag alltid är när jag avrit hos Caroline på Nikita i sollentuna :D
 Hann även med en snabb fika med Amina och Ana igår :) trevligt med lite update :)
Igår var det även bageri mässan :D Och jag blir ju som ett litet barn på tivoli när jag går där :) hann dock inte med allt som jag hade velat. men ja, så är det ju allt som ofta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0