ibland är det svårt att se det positiva i det negativa

Så var det torsdag och efter en natt med väldigt dålig sömn är jag nog egentligen bara för mycket hahaha. Känns som att jag har fått någon typ av överskottsenergi. Då jag går runt och djävlas med chefen hela dagen haha. Tur är väl att han djävlas tillbaka :P
 Efter mitt lilla breakdown där i tisdags kväll är jag snart tillbaka på topp igen! Det var en tung dag igår och en ännu tyngre tisdagskväll. Fast som vanligt, efter regn kommer solsken :) Så snart så är det där bortglömt. Förhoppningsvis :)
 Försöker se det positiva i allt, även om det är jobbigt. Och denna månad har varit rätt tuff i huvudtaget. Känns som att jag inte haft tid till någonting. Samt att det inte är roligt alla gånger att få räkningar på en sisådär 18 lax :S Tur att jag har en hyffsad lön :) men fick ändå be mamma om hjälp och det är ju sådär roligt :/ men det var mycket som blev fel i somras. Ja ford mixtrade med min bilförsäkring så jag fick tillbaka pengarna jag betalade in, och ja jag vet inte vad. Så det blev en rätt så saftig räkning då det kom på 3 månader. OCH eftersom jag är under 25.. Ja då kostar bilförsäkringen ;) Sen så är det alltid massa små skit. Ja ni vet ju själva hur det kan vara ;) Bara tacka min lyckliga stjärna att det inte var december månad :P
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0