Onsdagen mitt i veckan

Nej nu är klockan tio i elva och jag ska faktiskt sova :) Idag ahr jag kanppt gjort någoting förutom att jobba 6-16.15 och gått till läkaren. var borta från jobbet i två timmar. Så därför blev det ett ganska långt jobbpass och blir nog lika mycket i morgon :) 
 Hon läkaren jag har lyssnar verkligen på vad man säger och jag känner verkligen att hon tar mig på allvar när man säger sina syntom. Vilket inte läkarna på värmdö gjorde. De verkademest vilja tjäna pengar och att man skulle springa där varje dag. Så mina magkattars tabletter har uppgraderats och nu ska jag testa en högredos så att jag blir acv emd skiten, då det inte har hjälpt sådär jätte mycket :) Fick även recept på en salva då jag har haft som typ pigment fläckar på magen. Eller jag trodde att det var det. Men det visade sig att det var en typ av svamp, som alla mäniskor har i sig och den kan dyka upp då och då och har ingenting med hygien att göra haha :) Hon skrev även ut en huvudvärkstablett som jag ska ta med alvedon när huvudvärken kommer :) SKÖNT! För jag har väldigt ofta huvudvärk nu förtiden. Och när jag ändå var på mottagningen passade hon på att skicka mig till labbet. Så att hon fick se mina blodvärden och sånt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0