Shopping med mamma räddade verkligen denna dag! :)

Idag är jag trött, väldigt väldigt trött. Så nu ahr jag svidat om till mjukis kläder efter en riktigt jobbig dag!
 Efter 3 timmars sömn var det dags att gå till jobbet. Det var en hel del beställningar och mycket att få fram tills butiken öppnar. Så stressade runt som en idiot och preciiiiiis innan jag ska få gå hem. VAD assåååå VAD händer då?! Jo jag tappar en 20 kilos sirapshink på handleden. Så i morgon lär det sitta ett riktigt fint blåmärke där :/

 Men shopping med mamma gjorde susen! Så nu har jag en hallmatta som man har direkt innan för dörren och en vardagsrums matta :) Blev inte alls som jag hade tänkt mig. Var ju på jakt efter en rosa vardagsrums matta. Men istället blev det en grå/svart/vit matta :) Blev även lite städartiklar med. Då det känns som att jag aldrig får det så där riktigt rent som jag vill ha det :)
 Blev även en tapet titt på bernts jobb :) Så nu har jag hittat halltapeten :) Åh det kommer bli så fiiiint när det är gjort :) SÅ mycket lättare att köpa möbler,mattor och annat till just det rummet när man vet vad man ska göra med det :)

 Mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0