Skönt att denna helg är slut :)

Den här helgen har verkligen inte varit rolig för fem öre. Tur att jag ahr världens finaste människor runt om  kring mig som gör dagarna till solstrålar.
 Lördag morgon och degen jäser inte. Vad faan tänker jag. Den är helt platt. Så det är bara att slänga skiten. Börja om från början. Vilket gör att jag halkar efter en hel timme. Sen så börjar morgonens råttrace. Beställninngarna är många och tårtdisken är nästan tom. På det så begär butiksansvarige att jag ska plocka upp allt bröd. Vilket jag faktiskt inte gjorde. Tog det lilla jag hann sen fick det vara bra. Hann till slut ikapp dagen med endast en halvtimems övertid.
 På kvällen hämtade jag upp min underbara vän Jennifer och fick och käkade middag på en super duper mysig restaurant jag aldrig kommer ihåg namnet på. maten där är top notch! Så vi njöt av fulla muggar och som vanligt blir det alltid massa uppdates och en hel del skvaller! 
 Idag var det desto lugnare. Så gick hem redan efter lunch tid! För att sedan total däcka i sängen och sova bort flera timmar. Men jag behövde verkligen sömnen :D
 Så nu är mjukisarna på, vilket de faktiskt varit hela dagen förutom på jobbet haha. Jag har brett ut mig på sängen som en klubbad säl och precis ätit upp middagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0