Sovmorgon :D

Usch jag behöver kaffe! Massvis av kaffe! Dock är detta strängt förbjudet nu medan jag äter medicinen för magkatarr :/
 Hur som haver så har jag sov morgon idag! Så super duper skönt! Så behöver inte åka fören några minuter. Underbara med att bo i väsby är att jag sällan sitter i köer till jobbet. Hur soft är inte det? :P Annat var det ju när jag bodde hos mamma. Då var det ALLTID köer när man hade sovmorgon eller när man skulle ta och åka hem! 
 Måste även notisa detta.. Häromdagen var jag med Alex..  Vi var i Kista och skulle fixa lite små pryttlar. Stötte på Amina som skulle köpa en iphone. Sa hej och sedan gick jag och mötte honom. När vi sedan kommer ut ur butiken SALT MEN assåååå VEM FAAAAN går inte förbi då?! Med barnvagn och hela fadirutten? Haha jo Alden. Min fd pojkvän. Han gick där med sin tjej och barn och jag evt inte vad :) Hursomhelst så måste jag ju bara säga detta. Jag trodde aldrig han skulle skaffa barn innan mig. Fast å andra sidan är han 4 år äldre. Önskar honom all lycka denna värld kan ge och att han får friska barn! :)
 Nog om det. Nu ska jag åka till jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0