Lite nonsens

Jag skulle behöva köpa ca 20 nya matlådor hem.. Bara idag gick det åt 7 st + en middag. Mamma brukar alltid mobba mig, för VARJE gång vi är på IKEA, och det är åtminstonde varannan månad, så köper jag antngen 3 eller 6 nya matlådor. Men lagar jag mat 2 gånger i veckan då har jag använt över 10 st. Och allt för roligt att äta samma mat VARJE dag är det inte. Så jag försöker laga mat åtminstonde 3 ggr i veckan. Egentligen är det av ren lathet jag lagar så mycket mat varje gång. Men ska jag hinna träna och kanske tvätta efter jobbet. Då har jag inte tiden eller orken att laga mat. Sen tar det åtminstonde 1 timme för mig att varva ner innan jag ska sova :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0