Utkast: April 10, 2012

Vad har du för mål i livet? Är det drömmar eller är det riktiga mål?
ofta hör man att " jag vill bli rik om några år" Helt ok att du vill bli det. Men vad gör du för att nå det?
Känns som att nu förtiden så jagar folk efter saker som de inte ens vet vad det är för något. Man behöver inte hitta sitt drömjobb vid 20 års ålder. Det är helt ok att inte veta vad man vill bli när du är 35. Kanske kommer du aldrig att veta. Det viktigaste är egentligen inte att veta vad man vill bli. Utan att ha roligt under tiden.
Jag vet själv inte hur jag ska omformatera mina drömmar till mål. Men jag skissar på det. Försöker bygga upp en modell som passar för mig. Den perfekta pusselbiten i mitt liv. Det är den jag söker efter. Och jag hoppas, att när jag ser det. Då vet jag att det är rätt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0