Ett minne

När jag var liten ca 8-9 år gammal. Var jag emd mamma, moster Marre och en vän samt hennes mamma på Öland.
När vi avr små var jag och den här barndoms kamraten ena sekunder bästa vänner och andra sekunden kastade vi kottar på varandra.
 Så den här tjejen hon tog vareviga jävla kväll alltid slut på varmt vattnet. Så en dag fick jag för mig att nej nu jävlar ska jag hämnas.
Mina föräldrar hade lärt mig hur man sätter på varm och kall vattnet då vi bodde i hus. Fråga mig inte varför men det kunde jag iaf. Så jag gick in och duschade, och jag tog aldrig slut på varmvattnet. Så jag vred om kall och varm vatten kranen och gick ut.
 Tjej gick in och det dröjde inte många minuter innan man hörde världens gallskrik. Min moster synade min bluff men hon sa aldrig någonting, utan lät mig ha min hämd haha.
 Så den tjejen fick gå och duscha i de allmänna duscharna den kvällen.
Det kanske inte var så smart, för det resulterade i att vi sprutade vatten på grannpojkarna som också var i duschbåsen. Men det är en helt annan historia det ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0