Juldagen

 
 Två dagars julmats ätande och det börjar kännas där efter. En av mammas bröder med familj har varit här och vi åt ännu mera julmat.
 Dock blev det lite konstig stämning mellan mig och en av mina kusiner. Eftersom jag är rätt tjurig och blir jag tillräckligt arg någon gång så kan jag tjura i evigheter. Inte utan orsak såklart. Men ja, stämingen var väl rätt bra, bortsätt ifrån att jag faktiskt hade kunnat varit utan umgänget med min kusin.
 Har även varit ledig sedan lördags, jobbade sista passet i fredags. Så nu börjar rastlösheten komma smygandes. Vad gör man egentligen när man är ledig? För att kolla på flera filmer om dagen börjar bli rätt så tråkigt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0