Åh vad det är roligt att bli vuxen...

Jag blir ju såååå frustrerad! har kollat runt lite - mest på skoj - på nya skåpsluckor till köket. Då de börjar spricka och ser allmänt tråkiga och dassiga ut. Det är ändå över tjugo år gamla. För ja, det ser ut som att det är standard luckorna. Eftersom det visade sig att jag och min mamma har likadana skåpsluckor haha. Nej, det är inte därför jag vill byta ;)
Att dra ut hela skåpen känner jag inte alls för att göra. Men att piffa upp med lite nya luckor kan ju aldrig vara fel ;)
Har även märkt att elementet i hallen är trasigt, badrumsdörren är fuktskadad och har svällt upp och går inte stänga igen ordentligt. Dörr karmen har även den blivit fuktskadad, så den är heeeeelt åt helvete. Ehm jaaa, vad var det mer? jaa just det, misstänker även att jag måste riva ut hela badrummet. MEN en sak i taget. Elementet först, efter det blir det badrumsdörren som ska bytas ut och sist men inte minst köksluckorna.
Så det kommer ta låååång tid innan allt detta är klart. För sen någon gång i framtiden blir det att även måla och tapetsera om. Oh hjälp, vilket jävla projekt det egentligen är att göra sin lägenhet sin egna. För att sedan bli dags att flytta igen och börja om ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0