Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag. Facebook uppdateras mer än någonsin om folks fina blommor de fått,någon har bakat en tårta till sin älskade eller planerat en suprise i flera veckor/månader.
Det är roligt att se att många av ens vänner har en trevlig stund idag för det är ni värda :) Själv som singel så kröp jag faktiskt ner i sängen och sov i två härliga timmar. Åt några mackor och pratade i mamma i telefonen :) Så så har min alla hjärtans dag kväll sett ut.
På jobbet så var det full fart hela dagen. Älskar när det är full rulle och man får stå och producera mer och mer bara för att det är på g att ta slut. Sånt är ruskigt kul!
Bestämde mig för att vi på konditorisidan skulle ha en hel monter med hjärtegott :) Så sagt och gjort. Blev hjärtemousse tårtor,princess tårtor i formen av ett hjärta med text på så som "jag älskar dig" "jag tycker om dig" "Tack" och de utan text. Hjärtebakelser,vaniljhjärtan och stora tosca hjärtan. Fast vanilj hjärtana fick stå i ett stick för de var så många ;)

Våran monter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0