Allready

Redan lördag. Vad hände med veckan? haha.
I torsdags fyllde jag och mamma år. Hade en riktigt underbar dag! Först fullständigt kaos på jobbet, med tonvis med rosa princesstårtor som skulle göras samt bakelser och stubbar. Då kungafamiljen fick tillökning. Men ska verkligen inte klaga för jag ääääääääälskar när det är sjukt mkt att göra på jobbet :)
Efter jobbet mötte jag upp mamma på söder, käkade en riktigt god middag på Axela, öppnade presenter hemma hos mamma på ön och avslutade sedan kvällen i fredhäll med massvismed mys,film och praliner från gunnarsons.
Så igår spenderade jag dagen med att åka hem, fixa lite och sedan åka till ersta sjukhus där Katta precis hade gjort sin OP :) Så blev lite chillhäng med henne. För att sedan åka hem och sova :)
Så japp, nu är det helt plötsligt lördag. DOck är det min jobbhelg så ska faktiskt ta och sova närsomhelst nu. För att orka upp i morgon bitti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0