det börjar vid träningsvärk och slutar i?

What have i done?! Har flera gånger fått samtal utav SATS där de vill att jag antingen ska börja träna på ett annat gym, förnya mitt gymkort eller annan info. Idag däremot var det en jätte tevlig kille som ringde. Vi diskuterade varför jag slutade träna och jag berättade att det berodde lite på sjukdom, så som magkattar då jag inte fått i mig tillräckligt näring för att kunna gå och träna. Att jag var med om en bil olycka förra året och den där hemska PT:n jag råkade ut för. Så vad slutade det med? Jo nytt gym kort 12 månader + 3 extra månader då jag hade varit borta och sjuk samt lite andra prylar :) Fick även ett jätte fint mejl. Sånt är ju alltid trevligt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0