Det handlar inte om att vara så mycket bättre, utan att känna sig tillfreds med den man är.

Jag måste böra med att sluta bli arg när jag tycker någon motarbetar mig. Jag måste sluta känna att jag ska behöva lägga energi på det. Utan istället försöka tänka att de verkligen inte är värt det.
Så nu är det dags för mig att börja på en ny kula. Omringa mig med positiva saker. Så att de negativa känns så små som de bara kan.
För vissa saker och vissa människor är som det är. Och eftersom jag som person tydligen inte respekteras elelr accepteras. Så får det helt enkelt vara. Tråkigt att folk känner så. Men tyvärr är det inget att göra åt.
Så nu ska jag försöka lägga detta bakom mig. Le mot solens stråar i ansiket och bara njuta av en ritkgit fin dag. Här i vårat vackra,fina och riktigt kalla Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0