jag, hulken och djävulen på samma nivå? njae i don´t think so!

Jag har en förmåga att vara överdramtisk. Jag är kall och hård. Tydligen. Vilket resulterade i att jag och mitt sätt och vara. Råkade göra så att en praktikant inte ville komma tillbaka. För jag var för hård. Jag var för arrogant. Eller nej jag vet faktiskt inte. Jag vet inte varför man går hem och gråter och säger att jag är så elak. För jag har aldrig möt mig själv som person.
Självklart känner jag för den flickan. Som tyckte det var jobbigt att stöta på en person som mig. Tänker inte gå in på det fördjupt. För mina känslor omkring detta hör inte hit.
För hur ska jag förklara att jag älskar mitt yrke mer än luften? Det kan jag inte. Jag kan inte förklara sånt. För jag tror heller inte att någon skulle förstå det.
Så jag skippar mina känslor omkring detta. För troooo mig jag skulle kunna skriva en bok om detta! Men det vill ni inte läsa haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0