Någorlunda kry

Puh! Äntligen börjar jag känna mig någorlunda frisk. Så tänkte knalla tillbaka till jobbet i morgon. När man ligger hemma, orkar knappt röra sig ur sängen och minst av allt duscha. Så känns det faktiskt riktigt skönt att jag lyckades ta en dusch igår. Fast att det tog typ dubbel så lång tid som vanligt, haha. Då jag knappt orkade lyfta tvålen :/ Det tog även två timmar att bädda nya lakan igår. Då jag var tvungen att ta en paus två gånger för jag blev så trött haha.
Men utöver det så var mamma och Bernt här igår och våldgästade mig. Fyllde på kylskåpet och installera min nya diskmaskin!! yepp, you all heard it! Jag har fått en diskmaskin :) Helt jädra underbart :) Så tack fina underbara mamma :)

yepp börjar sakna mitt svarta hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0