När du strippar och klär av dig, är det samma grej

ooooh baaaaby! ;)
februari har tagit oss med storm. iaf mig, om inte annat. februari är ju en hektisk månad för bagerier, men även för mig privat. Då jag har en kusin och hennes mamma som fyller år 13:e respektive 18e februari. Sen är det ju in och mammas födelsedag den 23e.
Så jag tror att jag har hittat min mammas föedelsedags present nu. Väskan jag köpte i julas, vägrar hon använda då hon tycker att det är alldeles för fin och dyr. Så hon går fortfarande runt i sin väska som hon fyndade för 50 kr ;) haha. Trots det att den typ ramlar i sär snart.
Så nu tror jag att jag har hittat den perfekta presenten. Hon vill ha en spis med ugn, såndär man kan ha på en bänk. Hon kollar på det enda fram tills husvagns sesongen börjar. Men på något sätt så blir det aldrig av. Så får se, har hittat än men bara hoppas att man får en hyffsad lön. tror att den blir jävligt låg denna månaden. Så bara hoppas att den inte kommer att bli det :)




Låter reflekterar så jag känner nu. För det är så sant. Känslorna verkar odödliga, och ja jag hatar dig för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0