Du kommer bli min död

Som gamar som försöker leva på andra för att själva överleva. Känns som att de äter upp den minsta formen utav kunskap,kreativitet och energi.
En docka är gjord av plast, porslinsögon och lite plastfärg. DU är ingen docka, i din kropp finns över 200 ben,5 liter blod och en massa annat. Om du inte är en docka, varför skulle då jag vara en?
Hur överlever man detta gameri? Hur slår jag bort all negativitet och låter min kreativitet föda. Vart ska jag finna orken när alla andra räknar med att JAG ska ge de ork, så att de kan fortsätta. Precis som förr. I denna negativa anda.
Jag har inte svaret. vet inte vart ifrån jag ska få svaret heller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0