Goa glada ***

I en stad där jag inte bor. så har det snöat hela dagen. Nu hr det blivit uppehåll.
 Fast trots ett riktigt snöoväder så tog vi oss ut i stormen för att kika lite i stan. Åkte sedan och hamla ruskigt goda vaniljsemlor. Tror faktiskt jag måste säga att jag nog har ätit en av sveriges godaste semlor.
 ja vad har vi emr gjort? förutom att äta då? haha. njae så illa är det faktiskt inte. Bland tacos,grönsaker i dipp och dessa fantastiska semlor. Så har vi haft en riktigt go lördag. Om jag får säga mitt iaf. och enligt mannen breve så är det precis det jag gör.. dyyyygnet runt haha. ähh han får väl stå ut då ;) mohahahha
 ne nu ska jag fortsätta se på p3 guld galan =)
 Måste ju föröka bli pigg, för vi pensionärer ska ju på nattbio ikväll haha ;) Hamilton it is!


Kommentarer
Postat av: .

Idag snöar det i Stockholm!

2012-01-22 @ 10:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0