Hemmafröken

Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del när jag kom hem från jobbet. Så i morgon blir det att dammsuga och moppa resten av golvet som jag inte orkade förra veckan.
Vill ju ha en fräsch lägenhet att komma hem till på söndag. Inge roligt alls att komma hem till en skitig lägenhet.
Så det blev 5 maskiner tvätt, diska upp all disk efter att jag bakat äppel paj och gjort bröd piroger =)
Blev så sent igår när allt blev klart att jag inte riktigt orkade diska då.
Har även bytit till nya rena lakan i sängen och tvättat upp min morgonrock.
Så nu tänker jag gå och lägga mig och sova med gott samvete. För att vakna upp och vara pigg och alert i morgon. tror inte att jag kommer att lyckas med just det men vakna tidigt måste jag vilket fall som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0