Ok bitch bring it on! cause u going too loooooose!

I neeeeeeeed to sleeeeeeeeeep! Bääääh.. Nej men ärligt är riktigt jäkla äckligt Conny Petterson trött! Men sova nu? Mjaaae, då kanske jag vaknar tre i natt och bah: aha ok och nu då?
Så nepp det skippar jag och får vänta lite till bara..
Och idag.. assåååå neeej INTE OK! När människor tror att de fucking äger världen! Och kan bete sig hur somhelst.. Ok, kan också vara så hahaha. Men avskyr när andra är så. Hemskt, men sant.
Ingen idé att skriva ut det. Orkar inte lägga emr energi på det än jag redan gjort. Men jag säger såhär.. Jag har iaf mer självbevarelse respekt, och förstår vad jag gör för fel, även om jag kanske bara helt enkelt inte bryr mig att jag gör just fel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0