sepia

Jag vet vissa dagar varken ut eller in. Idag är en sådan dag. När människorna sakta skiftar från gråa varelser till färglada människor. Och sedan tillbaka till gråskaliga människor. Utan betydelse. Är jag hemsk? När jag helt enkelt inte tar upp luren längre och varken skickar iväg ett sms eller ringer. Det är inte det att jag slutat bry mig. Absolut inte. Bara det att jag helt enkelt har brist på ork.
Känns som att jag famlar i mrökret efter en ficklampa men hittar bara tändstickor utan ljus, eller kansk är det ljus utan tändstickor. Nej jag vet faktiskt inte alls.



Kommentarer
Postat av: Cb

Du måste lägga in fler bilder, söta du!

2012-01-25 @ 00:32:11
URL: http://christinebrydling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0