Två sekunder,två dagar eller hur var det nu?

Börjar bli fruktansvärt dålig på det här. Dagarna springer som vanligt snabbt förbi. och jag har väl turen att det mesta löser sig ändå. Fast att jag kanske inte alltid har koll på läget.
 Det börjar närma sig helg. Torsdag i morgon och ett tandläkar besök är inbokat. Då de där förbaskade trådarna bakom tänderna har en förmåga att sticka mig i tungan!
 Inte nog med det, ska även flyga till gbg på fredag. Så 2 hemska saker på en vecka! :( Ja själva gbg resan är ju något roligt som jag ser fram emot. men inte själva flygningen. hade jag gärna varit utan. men kan ju lixom inte traska ner till gbg och köra bilen ner är lite för långt tycker jag. Så det fick bli flyg. tar bara 55 min så det är ju skönt det iaf =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0