Det är upp till dig att bestämma

"Du målar upp dig själv så oskyldig"
 Vad ska jag svara på det? vad säger man till en människa egentligen? Jag vet inte hur jag målar upp mig själv. för sanningen är att jag är inte så tuff jag vill få folk att tro. Jag har troligt vis gjort saker jag inte är stolt över och nej jag talar sällan om min uppväxt. Det kommer i små doser, aldrig mycket åt gång för det skulle jag inte orka med. Jag tycker inte synd om mig själv. Och jag vill itne att andra gör det heller.
Det enda jag vet vad jag fått höra är att folk trivs att vara med mig. Att jag har något sorts lugn över mig själv som får andra människor trygga. Att jag är lojal och sviker inte mina vänner i första taget. Att jag står kvar som klippan i vattnet. Det är vad jag vet. Men att berätta om sig själv är mycket mycket svårt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0