Allt är värd en andra chans, inte sant? ;)

Underbara underbara helg!! Varför är du snart slut? Vill vara ledig i flera dagar till och bara få ha roligt och umgås med folk jag bryr mig om! :)
Hade premiär igår för turkisk fotboll.. Och hör och häpna.. Det var faktiskt rätt roligt :P haha.. Dels för att svensken som spelade för ett turkiskt lag körde värsta flippen typ.. och blev helt galen och stod och vifta med händerna hahahaha..
Jag är i vanliga fall en sån person som inte är sådär jätte impad när det gäller fotboll.. MEN denna gång var det ju faktiskt rätt kul. Men tycker nog att det har mycket med sällskapet att göra också :)
Så idag ahr jag hunnit göra en hel del :) men det är inget jag kan berätta om här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0