Jag älskar dig, min fina stol

Jag älskar mina saker. Jag älskar de så pass mycket att jag blir helt förstörd om något blir förstört,stulet eller bort tappat.
Det är inte det att jag är prylgalen. bara det att varje liten grej jag äger. Är ju som en del av mig. Så när min bil fick inbrott gjorde det verkligen ont i mig.
Jag vet att jag må ha en konstig relation med mina prylar. Det är inte heller så att jag tänker " fan, där gick 2000 kr åt fanders. För att något gått sönder. Det är bara det att det är som att de går in på min saftyzone. När de brutalt krossade rutan och stal min splitter nya dator.
Så ja jag kan aldrig förstå mig folk som saknar själv. Som anser sig bättre än andra att de tycker det är tillåtet att stjäla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0