Rosa skimmer

Lycka lycka lycka! Idag ahr jag haft Marzipan kurs i fleeeeeeera timmar :D var hur roligt som helst! Även om jag stundvis höll på att bli tokig. Så var det trots allt det riktigt kul! Nu är det bara öva öva öva som gäller :D
Sen så var det ju även dags för mitt första PT pass med Diego.. Om han var duktig?! OH FUCKING YES! kommer typ gråta i mrogon av smärta i benen. även om jag faktiskt kunde ha svettas lite mer. men det är ju mer mitt egna fel än hans ;)
Så japp denna dagen har varit i ett enda rosa skimmer. Så tänkte faktiskt avsluta dagen på topp. Så nu blir det läggdags.


Denna söta bagare gjorde jag idag på kursen. finns mycket jag skulle vilja förbättra. MEN det var ju första gången så är ändå hyffsat nöjd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0