Sa någon kaos?

Snacka om turbulent dag! Det hela började med att grädden började ta slut halv tio i morse. För ett bageri som där jag jobbar är 15 liter nästan ingenting. Så när kl slog halv tio och jag frågade min arbetskamrat om vi skulle få någon grädde idag sa hon Nej. Tyvärr hade vi försökt beställa försent. Så ja, då började paniken komma krypandes. En timme senare fick vi iaf tag på Arla i Kallhäll, och fick hämta 40 liter grädde därifrån :)
Men jahapp, vad händer sen då? Ja då går gärddmaskinen sönder.. Den bara muttra till och sen så kom det ingen mer grädde ur den alls :S
Så på gymmet, ja då märker jag att mina gympaskor saknas i väskan. JAG TAR ALDRIG UR DOM :S Så gick och fråga om de i receptionen fått in mina skor igår. Men nej det hade dom inte. Så den urgulliga tjejen lät mig låna ett par utav henne. De får tydligen skor på jobbet, så hon hade ett par som jag fick låna :)
Men när jag kom hem, så ja.. Då låg de självklart där i hallen och väntade på mig!
Glömde även att sätta dit munnar på blixten MC queen tårtorna jag gjorde idag. Så det kom jag på runt halv sju idag.. Smaaaaart cheeey!
Det positiva är att dagen har gått ursnabbt, jag brände 500 kalorier på gymmet idag, har ätit god taimat och kollat på en relativt bra film samt ätit lite chips, riesen kolor och druckit coca cola haha :)

Munlösa tårtor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0