Underbara lediga dag! :)

Efter träningen idag, så åkte jag ut till Orminge och umgicks med Tony. Åt pizza på värmdö och sen blev det lite kaffe hemma hos han och hans flickväns familj. Ytterst trevligt.
Åkte och träffade mamma efter det. Jag har HELT KLART världens bästa mamma!! Hon bryr sig alltid om alla andra och glömmer ibland bort sig själv. Om jag blir en hälften så bra människa som henne, då kan jag skatta mig lycklig!
Min träningsbh gick ju sönder idag :S Så fick en ny av min mamma :) Samt nya tränings byxor, en super fin blus och en t shirt jag tänkte träna i :)
Efter det åt vi en god sallad och jag skjussade hem henne. NU är jag hemma och ska snart sova :)

Old pic på tony

Min underbara mamma! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0