Mer till besvär än till nytta

Jag brukar intala mig själv att lika många som jag blir avundsjuka på, blir avundsjuka på mig. Snart är det dags för månadens roliga vecka. Den där veckan alla tjejer ser fram emot och alla pojkvänner i landet bara älskar. Ja ni vet precis vilken vecka jag menar. Vilket resulterar i att jag går i en utav mina sportbhar. Inte för att jag tycker det är snyggt, inte för att jag har den där super vältränade kroppen som gör att man kan gå med bara en sportbh. Nej jag använder den just nu som bh. För att vareviga jävla månad så blir brösthelvetena en stl större och blir super ömma!
Så ja, jag vet att det finns tjejer som betalar över 35 000 för att få större bröst. Själv fattr jag inte alls varför. Bröst är kvinnligt och vackert, ja. Men själv hade jag mer än gärna nöjt mig med en C kupa. Men hur jag ska gå ner så jävla många storlekar är en annan fråga haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0