Snart är det bara en månad kvar :)

ÄNTLIGEN! :) Nu är biljetterna till Öland bokad och semstern känns redan närmare :D På måndag är det en månad kvar sedan åker jag ner med mamma till Öland för att som vanligt fira midsommar :) Skönt att äntligen fixat det där med biljetterna. Tittade även på flyg biljetter ist för tåg. Men ja det kalaset skulle nog kosta mer än det smakade. Så det hoppade vi. Till min stora lycka då jag är löjligt höjdrädd. Samt flygrädd. Så ja, får bli en resa med tåg. Vet inte om det är så mycket bättre egentligen då jag även är åksjuk haha. MEN vadfan, haha, klarar ju inte av båt heller och att promenera tar för lång tid :P Och cykla 56 mil är nog inte riktigt min grej hahaha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0