Vreden från helvetet

Du har ingen rätt att ringa mig längre. Din rätt till det är borta, för länge sen. Jag har aldrig varit så rädd och så arg på samma gång som jag var då. Känslan att inte känna sig trygg i sitt egna hem! DU skrattade bara åt mig. Tyckte jag var löjlig. Men det var ju DITT fel! Inte mitt, du kan inte lägga det här på mig. Du kan inte, du FÅR inte komma tillbaka och tro att allt är glömt. För ingenting är glömt. Jag är inte personen som glömmer sånt här.
 Jag brydde mig för mycket om dig. Jag tyckte om dig. Jag tror ja kände mer än så för dig. Och du utsatte mig för fara.
 Så nej, du får inte ringa mig längre. Jag vill inte höra din röst. Jag bryr mig inte om dig längre. Åtminstonde så vill jag inte bry mig längre.
 Jag har bara bett dig om en sak i hela mitt liv. tragiskt nog var det att du skulle Dra åt helvetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0